Blogger templates

2011-05-18

Миний блог 1 ой хүрлээ. /1 сар kk/



Блог маань нээгдээд 1 сар болжээ. Сарын тайлангаа блогтоо нийтэлж байна.


2011.04.19-05.18 хоорондох 1 сарын статистик

Нийт нийтлэлийн тоо 42
Категори 7
Нийт хуудас нээгдэлт 20630
Коммент 7 /комментийнхоо тохиргоог би буруу хийсэн байналээ/

Их бага алин боловч хүмүүс ямар ч байсан уншиж л байгаа юм байна. Хүмүүс ямар төрлийн мэдээ илүү сонирхдог гэх мэтчилэн бас бус зүйл мэдэж авлаа.


Зургийг томоор харахын тулд дээр нь дарна уу!

Оюу Толгойн тухай нийтлэлүүдийг хүмүүс их унших юм. Яагаад гэдгийг бүү мэд. Тэрэн дээр гарчгийг нь жаахан анхаарал татахаар өгчихвөл үр дүн нь бүр ч их. Оюу Толгойд бэлгийн дарамт гаарч байна гэнээ гэсэн нэг нийтлэлийг блогтоо нийтэлчихсэн чинь тэр өдөртөө л 12000 удаа нээгддэг юм байна. Уг нь миний блог өдөрт дунджаар 300 удаа нээгддэг юм. Тэгсэн харин 1 нартай өглөө 12000 нээгдэж бас нэгэн зэрэг 50 хүн онлайнд зэрэг байсан нь энэ муу жижигхэн блогийн подхийсэн рекорд байлаа. кк  

Зургийг томоор харахын тулд дээр нь дарна уу

Энэ сарын TOP 10 нийтлэл

- Оюу Толгойн тухай 4 нийтлэл /2-ыг нь би бичсэн 2-ыг нь өөр хэн нэгэн нь бичсэнийг би блогтоо нийтэлсэн/
- Улс төрийн шинжлэх ухааны академик нийтлэл 2 ширхэг /1-г нь миний дипломын ажлын тайлан, нөгөөдөх нь угаасаа жагсаалт/  ТОП 10 нийтлэлийн линк

Оюу Толгойд Монголчууд гадныхны боол болж байна.
Улс төрийн ерөнхий онол ба Улс төрийн сэтгэлгээний...
Монгол охид ”бослого” гаргалаа
Оюу толгойн өгөөмөр Политик ба бидний мартаж болох..
Монгол Батцогтын Мөнхгэрэл: Оюу Толгойн тухай
Сарлагтай Отгонбаярын Машбат: Монгол дээл, монгол ...
Хүний наймааны золиос болсон залуухан бүсгүйн тэмд...
"Монгол дахь сонгуулийн технологийг боловсронгуй б...
Шүүмж 2: Харийнхны бусармаг бодлого ба Хоромхон жа..

Зургийг томоор харахын тулд дээр нь дарна уу


Ямар улс орноос хамгийн их хандсан
Ямар вэб браузераас хамгийн их хандсан
Ямар үйлдлийн системтэй компьютерээс их хандсан тухай үзүүлэлтүүд

Миний блогт зочилсон бүх хүмүүст баярлалаа. Болж өгвөл нэг коммент, лайк, твитт энэ тэр хийгээд байгаарай. 
Юутай ч миний бие зав болон боломж гарвал сар бүр ийм тайлан нийтэлж байх болно. Блогоор маань үе үе зочилж байгаарай.

ХӨГЖИЛ ДЭВШИЛД ХАМТДАА

1 comment:

  1. tanai blogt anh ydaa orj bna taalagdlaa ediin zasgiin alyyrch mongold gedegiig ali boloh olon ydaa taviad uguugui gyij bna mongol hymyyst ali boloh oilgyylah heregtei baina bayarlalaa

    ReplyDelete

Та зочин бол Anonymous сонголтоор орж сэтгэгдэл үлдээнэ үү. Баярлалаа.

Дээшээ буц